Marketing a prodej
v marketingové agentuře
Vstupní analýza
• Zjištění cílů klienta a jejich obchodních potřeb
• Analýza trhu, konkurence a cílové skupiny
• Shromáždění aktuálních dat a prodejních statistik
Strategické plánování
• Vývoj celkové marketingové strategie
• Stanovení klíčových metrik (KPI) a cílů
• Určení vhodných marketingových kanálů (online a offline)
Kampaně a propagace
• Návrh a realizace marketingových kampaní (digitální reklama, obsahový marketing, sociální sítě)
• Tvorba reklamních materiálů (bannery, videa, texty)
• Plánování a realizace emailových kampaní
Obsahový marketing
• Tvorba a publikace kvalitního a relevantního obsahu (blogy, články, infografiky)
• SEO optimalizace obsahu pro lepší viditelnost ve vyhledávačích
• Správa a aktualizace firemních webových stránek a sociálních sítí
Prodejní podpora
• Vytvoření prodejních materiálů (brožury, prezentace, produktové listy)
• Školení prodejních týmů
• Podpora při plánování a realizaci prodejních akcí a kampaní
Lead generation a nurturing
• Identifikace a získávání nových potenciálních zákazníků
• Použití CRM systémů pro správu a sledování leadů
• Automatizace procesů pro nurturing a sledování leadů
Analýza a optimalizace
• Pravidelné sledování a analýza výkonu kampaní
• Vyhodnocení výsledků proti stanoveným KPI
• Optimalizace strategií na základě analytických dat
Reporting a komunikace
• Pravidelné reportování výsledků klientovi
• Poskytování doporučení na základě dat a analytických výstupů
• Transparentní a otevřená komunikace s klientem
Kontinuální zlepšování
• Neustálé sledování tržních trendů a adaptace strategií
• Implementace nových nástrojů a technologií pro zlepšení výkonu
• Proaktivní přístup k identifikaci nových příležitostí pro růst prodeje a marketingu
Tento přístup zajišťuje, že všechny aspekty marketingu a prodeje jsou pečlivě plánovány, prováděny a optimalizovány, což vede k dosažení obchodních cílů klienta.
Kontakt
Masup.cz
Marketing & Sales Consulting s.r.o.
Varšavská 715/36
120 00 Praha, Vinohrady
IČ: 21219851